Dodenherdenking

Projecten en activiteiten

Dodenherdenking

Op zaterdagavond 4 mei zal wederom de herdenking plaatsvinden van allen – burgers en militairen – die in het Koninkrijk der Nederlanden, of waar ook ter wereld, zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties of bij vredesoperaties.

U bent van harte uitgenodigd om bij deze herdenkingsceremonie aanwezig te zijn.

Het thema van het Nationaal Comité 4 en 5 mei is dit jaar:
“Vrijheid vertelt: opmaat naar 80 jaar vrijheid”.

Het programma voor de herdenking is als volgt:

19:00 uur:  H. Mis in de St. Willibrorduskerk.
19.25 uur:   Opstellen en aansluitend vertrek vanaf het Kerkplein onder begeleiding van beide schutterijen naar het monument voor gevallenen op het Herdenkings-plantsoen nabij de Pr. Beatrixstraat/St. Willibrordusstraat/Pr. Bernhardstraat.
19.40 uur:   Start herdenkingsceremonie.
20.00 uur:   Twee minuten stilte.
20.20 uur    Einde officieel programma met aansluitend een informeel samenzijn voor genodigden bij “De Zaal” Mariastraat 1 te Stramproy.

Sinds 1988 is het monument voor de gevallenen geadopteerd door de schoolkinderen van Stramproy. Het programma zal dit jaar daarom mede verzorgd worden door kinderen van beide basisscholen. Aan het programma wordt verder medewerking verleend door leden van de beide schutterijen en zangkoor Da Capo.

Blok56 - Webdesign & Grafisch ontwerp ×

Blok56, één ontwerpburo voor uw complete visuele communicatie. Het ontwerp van uw logo tot complete huisstijl, (product)fotografie, virtuele tours en natuurlijk uw website of webshop.

Ook zin om een project te starten? Neem contact met ons op, dan gaan we bouwen aan uw merk!

Contactinformatie

Emmasingel 56, 6001 BD Weert