Welke Roojer winse get?

Projecten en activiteiten

Welke Roojer winse get?

We hebben weer een mooie wens in vervulling mogen laten gaan!

De wens was voor de vrijwilligers die het kerkhof in Stramproy onderhouden. De vrijwilligers doen er alles aan om het kerkhof een plek te laten zijn waar je rust kunt vinden, kunt genieten van het groen en van de goed verzorgde paden en graven. Daarnaast kunnen bezoekers gebruik maken van materialen om zelf de graven van een dierbare schoon te maken. Echter na verloop van tijd zijn deze materialen aan slijtage onderhevig of verdwijnen ze.

Dit was voor Naud Aendekerk een reden om deze wens in te dienen bij “Welke Roojer winse get”. Wij gaven hier graag gehoor aan en hebben samen met Naud de vrijwilligers verrast door o.a. gieters, emmers en bezems te schenken.

Namens “Welke Roojer winse get” willen we de vrijwilligers bedanken voor hun inzet en Naud dank je wel voor het indienen van deze mooie wens.

Blok56 - Webdesign & Grafisch ontwerp ×

Blok56, één ontwerpburo voor uw complete visuele communicatie. Het ontwerp van uw logo tot complete huisstijl, (product)fotografie, virtuele tours en natuurlijk uw website of webshop.

Ook zin om een project te starten? Neem contact met ons op, dan gaan we bouwen aan uw merk!

Contactinformatie

Emmasingel 56, 6001 BD Weert